piątek, 15 lutego 2013

Rozdawajka z Nadzieją na wiosnę :)))

Przy okazji pokazania mojej pierwszej lalki Joanny (tutaj post) prosiłam Was o ustalenie, którą z kukiełek- Ofce, czy Lalę, chciałybyście wygrać w moim najbliższym Candy. Większość wybrała Lalę dlatego, zgodnie z Waszym życzeniem, uszyłam pastelową dziewczynkę :) Ponieważ wszyscy już tęsknimy za wiosną postanowiłam nadać jej imię Nadzieja ;)

Zapraszam na "Rozdawajkę z Nadzieją na wiosnę" :)


Zasady Rozdawajki:

1. Proszę o pozostawienie pod postem komentarza.
2. Osoby nie posiadające bloga niech zostawią swój mail.
3. Proszę o skopiowanie mojego pierwszego zdjęcia i wrzucenie go na swój pasek boczny, oraz co ważne! O JEGO PODLINKOWANIE!
4. Dla jednego z obserwatorów mojego bloga (biorącego udział w Rozdawajce) mam prezent niespodziankę ;)
5.Chciałabym żeby prezenty doszły do Was jeszcze przed świętami dlatego losowanie odbędzie się 23 marca.

A teraz parę słów o Nadziei :)
Nasza bohaterka z zamiłowania jest ogrodniczką. Już od pierwszych dni stycznia przeglądała gazety ogrodnicze planujac przyszłoroczne nasadzenia. Kiedy tylko w kalendarzu pojawił się luty Nadzieja pobiegła do swojej szklarni, żeby wysiać do glinianych tac Lewkonie. Szklarnia to dla Nadziei najmilsze miejsce pod słońcem. W zimowe dni, kiedy promienie mocno przygrzewają, nasza bohaterka siada z książką i kubkiem herbaty pod najcieplejszą z szyb, gdzie marzy o wiośnie.
Kiedy powiedziałam Nadziei o mojej Rozdawajce, ucieszyła się i zaproponowała, że zrobi dla Was walentynkowy bukiet z zeszłorocznych, zasuszonych róż. Oczywiście zgodziłam się, bo Nadzieja to nie tylko wspaniała ogrodniczka, ale także świetna florystka :)
I tym sposobem do zdobycia w mojej Rozdawajce jest pastelowa Nadzieja z doniczkowym bukietem kwiatów.
 A  teraz trochę detali:


Żegnam Was z Nadzieją na wiosnę ;)


P.S. Post bierze udział w zabawie Wiosennie Przebudzające Link Party zorganizowanym przez  Speckled Fawn Jeśli tak jak ja, chcesz wziąć udział w tej blogowej imprezie :) to zapraszam, link odsyłający znajduje się pod spodem :)

184 komentarze:

  1. ja ja ja sie zgłaszam:)))
    zwłaszcza ,że taka pomocnica w ogrodzie bardzoooo by mi sie przydała:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadzieja jest Piękna!
    Chętnie wezmę udział w rozdawajce.
    Zapraszam też na moją rozdawajkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale CUDNA!!!! Będzie masa chętnych jak nic...no ale w myśl zasady; "nie ma ten kto nie ryzykuje"...Zapisuję się jak nic!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ustawiam się w kolejce. Liczę na cud wygranej ;)
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest piękna. Ustawiam się grzecznie w kolejce. Może nadzieja zechce do mnie przyjechać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie cudo i jak tu przejść obok i się nie zapisać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja się zapisuję:) Oj, jak zazdraszczam Nadzei tego kubeczka z herbatą i tej szklarni z najcieplejszym okienkiem...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam Nadziejkę w domu, spodobałaby jej się ta lala :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja!!ja bym chciała tą ślicznotkę :);))

    OdpowiedzUsuń
  10. ustawiam się i ja :)
    Nadziejka jest doskonała:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. W imieniu mojej najmłodszej Natusi się zapisuję)) Przepiękna praca!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest boska! Zgłaszam się i wstawiam banner do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uważam nieobiektywnie,że powinnam ją dostać.A dlaczego ja?Bo przecież też mam centrum ogrodnicze i też nie mogę doczekać sie wiosny aby już móc zająć się dekoracjami do domu i ogrodu,kwiatami,krzewami i innymi cudami:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hoho... nie moze mnie tutaj zabraknąć:) Natychmiast biegnę umieścić u sibie link, a z nadzieją oczekuje na 23 marca:) Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest piękna, jej sukienka kojarzy mi się z kwiatkami niezapominajkami - ten kolor
    Zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, staję w kolejce! Jest cudna, te detale powalają:) A... i moja babcia ma na imię Nadzieja!
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj.
    Ależ pięknie u Ciebie, z chęcią powrócę - nie raz, nie dwa:-)
    Zapisuję się oczywiście, pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie w wolnej chwili:
    http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też ustawię się w kolejce :)
    Tworzysz prawdziwe cudeńka !!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Biegnę się zapisać!Banerek już dodany. Nadzieja jest piękna, na pewno zwabi szybko Panią Wiosnę :)
    I znowu odnajduję u Ciebie coś osobistego - lewkonie nieodmiennie kojarzą mi się z dzieciństwem i moją kochaną babcią, a 23 marca to dzień urodzin mojej małej Wiosenki - tak ją nazywałam oczekując :) Może to znaki, że tym razem los się do mnie uśmiechnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Boże!Jaka cudna!Patrząc na Nadzieję od razu mam ochotę przekopać ogródek, poszukać krokusików i przebiśniegów oraz wysiać nasionka kwiatków, które będą zdobiły letni ogród!
    kamala72@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Niezapominatko skąd Ty bierzesz takie mini rajstopy, ubranka? Ile czasu zajmuje Ci stworzenie takiej małej? Jestem pod wielkim wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko uszyłam sama łącznie z butami, rajstopkami ;), włosami itd. :) Uszycie takiej lali to parę dni pracy (a przy Sprężynce to raczej powiedziałabym "parę nocy" ;))
      Miło, że się tak podoba, to uskrzydla i dodaje energii na dalsze prace :)

      Usuń
  22. Przesłodka NADZIEJA:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nadzieję na Nadzieję więc się ustawiam w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  24. oczywiście ,że się piszę na tę piękność :) a nóż się uda?:))buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Co za cudo!!!Ustawiam sie w kolejce, może szczęście uśmiechnie sie do mnie :)Pozdrawiam
    dziob81@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  26. jeny ależ pięknie ją uszyłaś tak szczegółowo - kłaniam się w pas oddając Ci pokłon z szacunkiem :)
    no i staję w ogonku

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale piekna;) PO prostu cudna.. :) Z wielka checia ustawiam sie w kolejce. Pozdrawiam, Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  28. Pełna zachwytu dołączam do zabawy. Dodam, że z przeogromną nadzieją :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękna ta mała ogrodniczka ;) Oczywiście ustawiam się w kolejce i pozostaję na dłużej ;)

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  30. Staję w kolejce po Nadzieję i mam nadzieję, że wygram :)
    Ania z odnowa-rupieci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ustawiam się w kolejce licząc na wygraną, bo Nadzieja wykonana jest po mistrzowsku, z dbałością o wszystkie szczegóły, co widać na zdjęciach :)
    Już widzę minę dziewczynki która by dostała ode mnie tą lale:)
    pozdrawiam
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam! Cudowna ta Nadzieja. Nadzieja na wiosnę o włosach koloru włosów mojej córki z serduszkiem z pasją do tego co lubi robić mój mąż (studiował ogrodnictwo) i dzieci (3 i 2 latka -w marcu i maju) Zapisuję się do kolejki!! Koniecznie!! Wyczekująca wiosny Mama :)

    http://tymczasowaprzestrzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. jakże jej tam u was dobrze, taki ma ładny domek i pewnie za oknem widok tez piękny. zapisuje się z wielką przyjemnością Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  34. no nie serio kochana ja normalnie tu bende jakieś klątwy zucac żebym wygrała ;)

    ah ty to jesteś zdolniacha ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. ustawiam sie w kolejce.
    aga_agunia@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. jest śliczna i ja ją chcę ;)) pozdrawiam Monika (emkol32@tlen.pl)

    OdpowiedzUsuń
  37. Może tym razem mi się uda,
    Wygrać te prawdziwe cuda ;)
    sajdeczka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Zjawiskowa jest po prostu :)) z wielką radością wezmę udział w zabawie , banerek już na blogu - pozdrowienia serdeczne ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja się ustawie w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie :)
    Obserwuje jako Hanka.

    OdpowiedzUsuń
  40. Super lala! W dodatku ogrodniczka. Coś dla mnie. Obserwuje od dawna, banerek dodany.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Lala jest śliczna, zapisuję się :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Lala jest tak cudna, że aż się wierzyć nie chce, że zrobiły to ludzkie ręce. Chciałabym mieć takie zdolności. Ale niestety nie mam więc staje w kolejce do zabawy, bo chciałabym taką lalę mieć. Jest wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  43. o kurcze............ a czemu ja Cię nie znałam????? trafiłam tu nie dzięki candy, ale dzięki Twym odwiedzinom... Ale się cieszę! Widzę, że mam sporo do nadrobienia, a tymczasem staję w kolejce za cukiereczkiem :-(

    OdpowiedzUsuń
  44. I ja się ustawiam:):):) Lala jest powalająca :):):) A tak na marginesie to jestem ciekawa ile z nas ustawia się w kolejce po takie cudo dla siebie, a ile dla swoich cór hehehehe :):):)

    OdpowiedzUsuń
  45. Niezapominatko,

    Pracuję sobie właśnie, a tu taki miły komentarz od Ciebie. Dziękuję!
    Mam nadzieję, że kiedyś będziemy mogły się poznać na jakiejś kawce w Poznaniu. Ika tyle miłych słów o tobie mówiła. Pomyśl koniecznie.
    Pozdrawiam ciepło,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję na wspólne spotkanie :) Pomyślę, pomyślę i się niebawem odezwę :)

      Usuń
    2. To fajnie. Niech Ika się wykuruje, niech u Ciebie śniegi stopnieją, żebyś mogła spokojnie wyjechać z domciu;-)))
      Na Codzienniku nowy post z dedykacją dla Ciebie - dziękuję za motywację;-)

      Usuń
    3. O kurcze! Dl mnie? To już pędzę czytać :)

      Usuń
  46. Przepiękna lalka. Liczę na łut szczęscia w losowaniu. http://zakatekniezwyklychpomyslow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak się cieszę, że trafiłam do Ciebie:) Piękny, klimatyczny blog:)
    Zapisuję się oczywiście na rozdawajkę:)Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam
    Bardzo kreatywny blos STWOZYLAS :) !!! gratuluje!
    Lala piekne i jak bardzo pasuje nadane jej imie :) NADZIEJA!!! NADZIEJA!!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Lala cudna!! dlatego z NADZIEJĄ ustawiam się w kolejeczce :) bo jak nic laleczka pasuje do moich błękitów kuchennych, taki pomocnik to byłby ktoś ;)
    Pozdrawiam Ato!

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudna ! Ustawiam się w kolejce. Nie posiadam bloga ale zostawiam e-maila kaasaii66@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Ojej, ale pięknotka! Pierwszy raz trafiam na Twój blog i od razu mama szansę wystartować w losowaniu po to cudeńko! Zostaję na stałe wśród Twoich obserwatorów, bo śliczności tworzysz! Pozdrawiam, Karolina

    OdpowiedzUsuń
  52. Ależ tu u Ciebie ładnie !!! Uwielbiam takie pastele, białe drewniane szprosy w oknach i kompozycje miniaturek z "dużymi sprzętami". A nadzieja cudowna. Zaraz Cię zalinkuję u siebie :))) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  53. Nadziejo!!!
    Choć do mnie!!
    Ja nie mam ogrodu ale bardzo o nim marzę i... może Nadzieja pomoże mi to marzenie zrealizować... Póki co mogłaby mi pomóc zasadzić wiosenne kwiatki na parapet za okno??

    OdpowiedzUsuń
  54. I ja się ustawiam w kolejce,w nadziei na Nadzieję. Jest śliczna i dopracowana w każdym szczególe.Trafiłam tu do ciebie przypadkiem i chętnie zostanę na dłużej,jeśli pozwolisz.
    Pozdrawiam
    Hanka
    hanna437@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Przez przypadek i nieuwage odkryte piekne zdumiewające miejsce a w nim rozdawajka w której skromny swoj udział zgłaszam powyzsze warunki już spelnione :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Jest śliczna! Zgłaszam się w kolejce, banerek u mnie na blogu.
    pozdrawiam Kamila z Domu na Górce

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja już zakupiłam górę nasionek i z niecierpliwością czekam na wiosnę, przydałaby mi się taka pomocnica :))).

    OdpowiedzUsuń
  58. A ja się jeszcze nie zapisałam! Nadrabiam to więc, bo Twoje twory Atko sa cudne! :))

    OdpowiedzUsuń
  59. ustawiam się w kolejce chętnych :) Nadzieja jest wspaniała i posiadamy tą samą pasje miłość do ogrodu :) banerek dodany i podlinkowany :) Pozdrawiam i dolanczam do obserwatorów :) http://na-stole-cos-z-niczego.blogspot.com/p/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  60. Nadzieja daje mi nadzieję, że to moja córcia ją przytuli ;)
    Obserwuję i pozdrawiam, kat-sar@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale piękna lalka. Mam córeczkę dla której byłaby idealna. Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ojoj, długa kolejka ale ja również zakochałam się w cudownej Nadziei :) Z przyjemnością się dopisuję :)
    Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy ♥
    http://posolonepomysly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Witaj.
    Ujrzałam i się zakochałam :) Twoja Nadzieja to moja nadzieja na Nadzieję :) Gdyby Nadzieja miała adres zamieszkania u mnie w domu to tak jak na Twoim zdjęciu, wyglądałaby przez okno, u mnie kuchenne i sprawiała, że dzieci sąsiadki co i rusz spoglądałyby w owe okno i uśmiechały się z nadzieją na lepsze jutro... Bo któż z nas wie co nas jutro czeka. Tylko Nadzieja nam pozostaje...

    OdpowiedzUsuń
  64. Również zapisuję się. Śliczna jest Twoja nagroda. Pozdrawiam :)
    http://haft-szydelko-druty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Nadzieja jest cudowna,dopracowana i poprostu słidka !Zakochałam się w niej!
    I o czywiście tak jak ja uwielbia kwiaty! :)
    2000daria@gmail.com <----mój mail.

    OdpowiedzUsuń
  66. info u mnie http://moje-zabawki.blogspot.com
    masz talent, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  67. NADZIEJA JEST CUDNA :) TAKA MAŁA OGRODNICZKA :)
    MOJA CÓRA UWIELBIA PODELEWAĆ KWIATKI I DOSTARCZAĆ IM WITAMINY "M" BY PIĘKNIE ROSŁY I KWITŁY JAK SZALONE! CZEKAMY NA WIOSNĘ Z NADZIEJĄ,ŻE SZYBKO DO NAS ZAWITA I Z NADZIEJĄ,ŻE LOS SIĘ DO NAS UŚMIECHNIE I NADZIEJA:)ZAMIESZKA Z NAMI I BĘDZIE DOGLĄDAŁA NASZYCH ROŚLINEK ;)

    USTAWIAM SIĘ W KOLEJCE,Z OGROMNĄ NADZIEJĄ-MOŻE SZCZĘŚCIE SIĘ DO MNIE UŚMIECHNIE:)
    POZDRAWIAM,
    monika@diaus.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Jestem pod wrażeniem jak tu u Ciebie pięknie, Nadzieja jest przeurocza. Z miłą chęcią biorę udział w zabawie i zostaję u Ciebie na zawsze:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  69. Lala cudowna. Dbasz o każdy detal. Aż słów brakuje. Nie można przejść obojętnie obok takiej piękności.
    Obserwuję jako ilona xxx
    mój blog http://szmacianecudenka.blogspot.com/
    pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję że szczęscie mi dopisze.

    OdpowiedzUsuń
  70. Urocza ta Twoja Nadzieja :) Wspaniała !
    Zgłaszam się z wielkim apetytem na wiosnę :)

    Banerek na www.magdalenardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Cudowna lalunia!!Bardzo bym chciala ugoscic na stale,Twoja Nadzieje :-)))

    Masz pieknego bloga,chetnie go sobie zapisze w ulubionych :-)
    Bede tutaj wracala !

    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  72. Jejku jakie cudowności tworzysz:) i wszystko takie doprecyzowane-cudowności:) Zostaję oczywiście na dłużej:) Pozdrawiam i mam Nadzieję, że Nadzieja wylosuje mnie bo jest prześliczna:).

    OdpowiedzUsuń
  73. Piękna lala, dopisuję się do kolejki. Przy okazji zapraszam na moje Candy :)Pozdrawiam
    mojehokuspokus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  75. Kocham twój blog , mimo że mam dopiero 9 lat , jak wygram będę miała śliczny i oryginalny prezent dla moje mamy !
    marta0909@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Witaj i jak mozna to z przyjemnoscia stane w kolejce po te slicznosci.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Jaka subtelna i delikatna Panna :) Z miłą chęcią zapisuję się na to Candy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. Nadzieją jest piękna.Lalunia stworzona z dbałością o detale.Kolorki typowo wiosenne.Mam w domku taką małą Lalunię, która z wielką miłością przytuliłaby Nadzieję.To w jej imieniu zapisuję się w kolejce.(aneta_g2@o2.pl)

    Serdecznie pozdrawiam.
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  79. Witaj!!!Słodka jest podaruję ją mojemu dziecku jeśli wygram!!!Pozdrawiam
    Iwona
    iwonakot@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Ale cudo, chciałabym taka dostać :D zgłaszam sie z miłą chęcią do konkursu :) już wstawiam banerek na mojego bloga ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Kolejka długa... ale co tam... może tym razem... piękna praca. Zaraz sobie pooglądam twój blog i wszystkie prace... ta daje pewność, że będzie na co popatrzeć. Jeśli pozwolisz to się rozgoszczę u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  82. obserwuję:bernadeta bomba
    bernadetaaa@interia.pl

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  83. Ja już wczoraj miałam nadzieję, że przyszła wiosna, ale nic z tego nie wyszło :(
    Bardzo nie możemy się jej doczekać. Może Twoja nadzieja przyniesie lepszy efekt? Śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  84. super :) zgłaszam się :)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. i ja i ja i ja chcialabzm oj bardzo bardzo bedzie idealnie pasowac do naszego malego cieplego domku,zeby rozwietlac go swoim cudownym widokiem. dopracowalas ja do najdrobniejszych szczegolow jest piekna i delikatna. cudowna

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. Piękna lala. Chętnie bym ją wygrała dla córy. Dzięki za porady a propos huśtawki - już jest:)
    http://pyrowyzakatek.blogspot.com/2013/03/decyzja.html

    OdpowiedzUsuń
  87. Przepiękna jest. I te mini mebelki jakie słodkie! Zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  88. Piękna Nadzieja i ma cudne kwiatki. Pozdrawiam Maria 51
    mazych@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. Jaka ona piękna! :)Chciałabym napić się z nią herbaty, ogrzewając twarz w ciepłych promieniach słońca zwiastujących wiosnę :)) Ja chcę już wiosnę! :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  90. jaka piękna lala..! chętnie wezmę udział w zabawie.
    obserwuję jako Ilona :-)

    OdpowiedzUsuń
  91. Ona jest cudowna, zgłaszam się.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://blue-anna-wieczorami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Cudowna, córeczka byłaby zachwycona.Jestem tu pierwszy raz, ale na pewno będę tu często zaglądać :) Monika lobudka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. Nadzieja jest przecudna i w dodatku ogrodniczka, a ja uwielbiam pracować w ogrodzie:)
    Z nadzieją czekam na losowanie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  94. Na twoim blogu są cudne prace i cudne zdjęcia!Cieszę się,że tu trafiłam.
    Oczywiście z nadzieją będę czekać na losowanie

    OdpowiedzUsuń
  95. Wysłałam email dot pizzy:)))

    OdpowiedzUsuń
  96. Piękna laleczka. zgłaszam się . e-mail viola.0@gazeta.pl
    Pozdrawiam Violetta

    OdpowiedzUsuń
  97. Piękna laleczka. zgłaszam się e-mail viola.0@gazta.pl
    Pozdrawiam Violetta

    OdpowiedzUsuń
  98. Mam ogromną Nadzieję na wiosnę, bo ta zima zdecydowanie zbyt długo trwa ;) Buziaki ;)
    fiolety.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. ale piękna... trafiłam tu przypadkiem - zakochałam się w Nadziei - no i pewnie już zostanę!! Zapisuję się!!

    OdpowiedzUsuń
  100. urocza!! Bardzo mi się podoba Nadzieja i chętnie się zapiszę (chodź szczęścia w losowaniu to ja nie mam) Pewnie tu zostanę dłużej, bo bardzo mi się u Ciebie podobą!

    OdpowiedzUsuń
  101. Cudowna laleczka! A to imię...moje też podobno znaczy 'nadzieja' :)
    Pozdrawiam!
    Nadia

    nadi.a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. Rewelacyjna lala. Chętnie ją przygarnę. Młodsza siostra byłaby zachwycona!
    handmade-project.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Zauroczyła mnie twoja lala, do tego stopnia, że nie zrażam się długą kolejką i staję w niej. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  104. Jestem oczarowana tą ślicznotką :) z chęcią biorę udział w zabawie.
    Pozdrawiam Justyna M.
    http://justynam-magicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. Warunki spełnione :) Grzecznie staję w kolejce.
    Pozdrawiam
    http://jbf-bizuteria-joannakozaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. Kolejka się wydłuża, ale po Nadzieję warto stanąć i mieć nadzieję, pozdrawiam i zapraszam na 5porroku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Kolejka się wydłuża, ale po Nadzieję warto stanąć i mieć nadzieję, pozdrawiam i zapraszam na 5porroku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  108. cudowna, zz przyjemnością "zareklamuje" u siebie Twoją zabawą. Piekne prace tworzysz

    OdpowiedzUsuń
  109. ja tez się zapisuję :) taka lala to cud miód

    OdpowiedzUsuń
  110. Śliczna laleczka:) z Nadzieją wiosna z pewnością przyjdzie ciepła, kolorowa i radosna:) z przyjemnością dołączam do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  111. Kolejka przeogromna a wszyscy stoją w nadziei, że Nadziejka zawita właśnie do nich :) Więc i ja pozostanę w nadziei że los się do mnie uśmiechnie i Nadzia wybierze właśnie mnie :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Piękne imię ma lala chętnie się zapisuję:)
    http://pasjejustychy.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  113. Beautiful ♥ ♥ ♥ I hope for the best.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  114. Cuda, cuda, ja chcę wiosny....... a tu znów śnieg. Może lala da nadzieję na pogodę ;)
    Krysia (kajso1@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  115. Oj taaaak z chęcią przyjmę w me ramiona Rozdawajkę :) Michalina (michasia_85@tlen.pl)

    OdpowiedzUsuń
  116. Śliczności! Cudna wiosenna panienka :) Pozdrawiam serdecznie z Lawendowej Alei.

    OdpowiedzUsuń
  117. Śliczności! Cudowna wiosenna lala. Pozdrawiam z nadzieją na wiosnę. Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  118. Piękna Nadzieja! bardzo by,m chciała takie wiosenne "natchnienie":)

    OdpowiedzUsuń
  119. Witam, poświęciłam dzisiejsze przedpołudnie na przeczytanie Twojego bloga i przyznam szczerze, że potrafisz tchnąć w człowieka pozytywne nastawienie którego mi teraz chyba ze względu na pogodę tak bardzo brakuje. Z wielką przyjemnością ustawiam się w długą kolejkę i z nadzieją życzę szybkiego nadejścia wiosny
    pozdrawiam
    ginia

    OdpowiedzUsuń
  120. Oj prześliczna. Kolejka długa ale się ustawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  121. To i ja na końcu grzecznie stanę, z nadzieją na Nadzieję :-)

    OdpowiedzUsuń
  122. To i ja stanę w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  123. Przepiękne,radosne candy dla nas uszykowałaś:) Stanę skromnie na końcu tej kolejki:)))
    pozdrawiam ciepło!:)

    OdpowiedzUsuń
  124. Jakie śliczne Candy!
    Nadzieja jest przeurocza.
    Nie może mnie tu zabraknąć. Zapisuję się :)
    Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  125. ale piękne candy i ja się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  126. Witam serdecznie, mimo tłoku i ja ustawiam się w kolejce po Nadzieję (piękna, a detale to prawdziwy majstersztyk) - z nadzieją na rychłe przybycie wiosny oraz na odrobinę szczęścia w losowaniu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Piękna lala,dlatego i ja również ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  128. Piękna laleczka, dlatego i ja też ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  129. Nadzieja... Jest piękna. I bardzo byśmy z Małą Mi chciały ją mieć... :]
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  130. Wspaniały blog, cieszę się, że na niego trafiłam, bo czytając Twoje wpisy od razu poprawia się humor. Z miłą chęcią ustawiam się w tej długiej kolejce. Marzy mi się taka piękna wiosenna lala, która daje nadzieję na lepsze dni.Pozdrawiam serdecznie. Magda
    kwiat79@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  131. Witam serdecznie :)
    Jak tu pięknie u Ciebie, na pewno zostaję na dłużej i z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie :)
    Pozdrawiam wiosennie :)
    rustykalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  132. W taki mroźny dzionek miło przytulić taką wiosenna ślicznotkę.Pozdrawiam serdecznie Zakręcona BO

    OdpowiedzUsuń
  133. oj mam wielką nadzieję że Nadzieja u mnie zagości:) przesliczna, moje ukochane kolorki, zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  134. tyle chętnych, że szanse niewielkie. Ale lala jest cudna i mam nadzieję ze NADZIEJA do mnie trafi...

    OdpowiedzUsuń
  135. Ależ śliczna ta Nadzieja,może mi pomoże w ogrodzie?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  136. Mam nadzieję, że Nadzieja zechce zamieszkać ze mną :) Jest bajeczna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  137. Banerek od kilku dni na blogu, a czemu mnie w komentarzach nie ma ?
    Nie widzę, czy zginęło, ukryło się, zaczarowało ?
    Nadrabiam lub powielam :-)

    OdpowiedzUsuń
  138. Informację o Twoim Candy znalazłam u Eli17, ta obłędna lala mnie zauroczyła...
    Przejrzałam niektóre Twoje posty i już naprawiałam swój błąd, zaczęłam obserwować Twój blog bo cuda, które wychodzą spod Twoich rąk są niezwykłe.
    Muszę mieć na nie oko :)
    A Nadziei mi trzeba bardzo, oj bardzo... ostatnio zaczynam wątpić w wiele rzeczy...
    Dopisuję się więc do listy chętnych na zaopiekowanie się tą cudną lalą :)

    OdpowiedzUsuń
  139. Nadzieja jest przepiękna więc ustawiam się w kolejce :-).
    Ściskam ciepło!
    Monika / Viva
    http://made-by-viva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  140. Taką laleczkę też chcę przytulić w wiosenne dni.
    Jest cudowna:)
    kszczepanska2303@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  141. Piękna laleczka.Też chcę przytulić w wiosenne dni.
    Oj jak dużo chętnych, chyba się nie dopcham.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  142. Ustawiam się w kolejce po Nadzieję :)

    obserwuję jako Katarzyna, bloga nie posiadam, więc zostawiam e-mail: gogunia3@wp.pl

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  143. Zgłaszam się po lalę :)
    Pozdrawiam ciepło
    madebyela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  144. Jaka cudowna!!! Z Nadzieją, że Nadzieja będzie Nadzieją dla mojej świeżo powitej Siostrzenicy Julijki, ustawiam się w tej długiej kolejce osób przy Nadziei ;-)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  145. wpiszę się na koniec i ja.

    lala obłędna, zwłaszcza, że córce parę dni temu zaginął koń i jest jeszcze niepocieszona...Może pocieszycielka by się trafiła?

    Pozdrawiam cieplutko,
    Madlen

    OdpowiedzUsuń
  146. Ach, Nadzieja daje nadzieję :) tak często o niej zapominamy :)
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  147. Zapisuje sie zapisuje! :)
    Pozdrawiam!! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  148. Twoja lalka, to jest istne dzieło sztuki :).
    Bardzo zdolna jest z Ciebie kobietka.

    Z chęcią przyłączę się do zabawy i troszkę egoistycznie mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  149. Witam:) cudna Nadzieja! W moich ulubionych kolorach...:) no po prostu jest piękna:) z chęcia zapisuję sie do zabawy:)
    pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  150. Tyle chętnych - wow - wcale mnie to nie dziwi! Jakże się cieszę, że tu trafiłam ;-) Choć tak późno, to ja też do kolejki!!!
    pozdrawiam cieplutko ;-)
    http://odkrywamnanowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  151. Ja Joanna melduję się w kolejce po piękną lalę, moją imienniczkę. Córka Hanna byłaby przeszczęśliwa bo za kilka dni stuknie jej roczek.
    Blog jest cudowny, bardzo go lubimy, ale narazie swojego nie mamy:( Dlatego maila zostawiamy i z nadzieją czekamy:)

    Pozdrawiamy,
    Joanna i Hanna
    a.100krotka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  152. Przepiękne! Jestem pod mega, mega wrażeniem! Cuda robisz!

    OdpowiedzUsuń
  153. Cudne Twoje prace, takie zapięte do ostatniego szczegółu. Gratuluję, masz prawdziwy talent! Czy Twoje lale są gdzieś do nabycia?

    Zapraszam Cię również do mnie na CANDY:
    pozdrawiam
    http://panna-pikotka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  154. Na takie cukiersy i ja chętnie się zapisze :-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  155. Oczywiscie zgłaszam sie do zabawy.

    Banerek u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  156. Laleczka urocza :) Przepiękne zdjęcia:)) Z ogromną przyjemnością ustawiam się w kolejce, pozdrawiam ciepło :)))

    OdpowiedzUsuń
  157. Jeszcze ja!
    Bo tej wiosny wyglądam cały czas:)


    http://manufakturazycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  158. Nadzieja jest cudna i ja chętnie bym ją przygarnęła :-)
    pozdrawiam i zapraszam: http://www.jocart-pracownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  159. Lala CUDNA! Mam wielką NADZIEJĘ:) Chętnie bym ją wzięła w swe posiadanie:) Nie posiadam bloga, jeszcze ale może wkrótce... :)
    ewa. hof@poczta.fm
    Pozdrawiam i mam Nadzieję na nadejście już tak upragnionej WIOSNY:)

    OdpowiedzUsuń
  160. Witam serdecznie:)))
    Wprawdzie nigdy nic nie wygrałam, oczywiście oprócz mojej córeczki Natalii która ma ZD
    Odbierając wynik z genetyki usłyszałam takie zdanie:
    "wygrali państwo w totolotka"
    Cudowna Nadzieja, dodała by nam skrzydeł, więc postanowiłyśmy ustawić się w kolejce
    i cierpliwie poczekać na losowanie:))
    wodnik130@poczta.onet.pl
    aaaa, od dziś obowiązkowo zaglądamy tu codziennie:)) Pozdrowionka:)))

    OdpowiedzUsuń
  161. Z przyjemnością biorę udział w Twojej zabawie i ustawiam sie w kolejce po Nadzieję:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  162. W ostatniej chwili, ale jak tu się nie zapisać na Twoje piękne candy :-) Oczywiście jak wszystkie rzeczy Twojego autorstwa laleczka przepiękna. Dołączam więc do zabawy z przyjemnością, choć kolejka długa bardzo :-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  163. Chyba nie przegapiłam- staję więc na końcu tej dłuuuuuuuuuuuuuuugiej kolejki z nadzieją, że się załapię na Nadzieję
    Dołączyłam z przyjemnością do obserwujących i wieszam banerek na bocznym pasku: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com
    Pozdrawiam wiosennie i cieplutko i zapraszam do siebie na candy

    OdpowiedzUsuń
  164. Jeśli jest jeszcze nadzieja na dopisanie się to ja bardzo chętnie :) Śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  165. ale lala jak z bajki zapisuję sie , czyżby ostatni byli pierwsimi banerek na pasku bocznym http://ozdobyagnez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  166. Można jeszcze? Troszkę się zdezorientowałam... :) Przepiękny cukieras.
    Pozdrawiam serdecznie Marta

    OdpowiedzUsuń
  167. nie wiem czy można się jeszcze ustawić w kolejce po tą PIĘKNOTKĘ..jeśli tak z przyjemnością to robię!!!i mam Nadzieję!!:)
    mój @ eleona@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  168. cudna , ja przegapiłam candy ale zostanę tu na stałe :)iwona

    OdpowiedzUsuń
  169. Świetny blog, dołączyłam do grona wielbicieli.

    OdpowiedzUsuń
  170. Oj zgłaszam się z wielką radością:) Taka Lala ogrodniczka idealnie wpasowałaby się w mój dopiero powstający dom:)
    Już wklejam na http://adhome-rekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  171. biorę udział
    bernadetaaa@interia.pl
    obserwuję jako bernadeta bomba

    OdpowiedzUsuń
  172. Mam wielką nadzieję, że wygram Nadzieję :) http://tworczapasieka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  173. Ale piękna laleczka - jak żywa! Moja córcia ma na imię Nadia, ale czasem mowię do niej Nadzieja :-) Bardzo cieszyła by się z takiej lali ;-D

    OdpowiedzUsuń
  174. Ustawiam się w kolejce długieeeeeeeeeeeeeej i mam nadzieję....
    baner tu:http://mojswiatkolorow.blogspot.com/
    a nagroda zachwycająca, pozdrawiam i zapraszam w moje progi:))

    OdpowiedzUsuń
  175. zgłaszam się :))
    lesia-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie